reklama

Kto bude moje keci čítať?:D = Môj 1. blog

Včera som surfovala netom, chcela som zistiť niečo o mojej škole.. teda FMK UCM.. konkrétne nejaké náhradné fórum, keďže na hlavnej stránke FMK UCM fórum zrušili.. našla som však blog jednej mojej staršej kolegyni a zvedavosť mi nedala, klikla som na odkaz..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Najprv som nevedela, že to je ona, nevedela som presne ako sa volá, ale podľa fotky som ju spoznala.. písala o ankete, ktorú usporiadala naša fakulta.. bol to prvý blog, ktorý som vo svojom živote čítala a okamžite ma to chytilo.. túžba písať:D.. ako malá som písala nejaké tie poviedky, ba až romány.. ale len jeden román som dokončila, ostatné "diela" majú len pár strán.. ale stále si pamätám ako som chcela začať, ako pokračovať a ako dokončiť.. nepamätám si však dôvod, prečo som prestala.. možno to bolo preto, že som to asi nevedela napísať tak ako som to chcela mať napísané, alebo som jednoducho nemala na to čas.. ale teraz mám znova to nutkanie písať.. boože, ako dávno som to nemala:( no mám aj menšie obavy, kto bude moje keci čítať?:D

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toto je môj úplne prvý blog, ktorý píšem plynule, bez nejakého väčšieho premýšľania, či sa to tu hodí alebo nie.. mám v hlave nejaké koncepty o čom budem písať.. prvý blog som však chcela napísať skôr všeobecnejšie, také intro k môjmu písaniu.. ako býva na albumoch.. treba si však priznať, že niektoré intrá sú o ničom.. tak dúfam, že toto moje intro bude aspoň priemerné:D

Chcela som napísať ešte niečo o sebe, ale keďže neviem písať priamu charakteristiku mojej osoby, tak sa o mne dozviete nepriamo, v mojich skutočných príbehoch, ktoré sa chystám sem písať.. Ak chcete vedieť ako žije 20ročná študentka z malomesta, vraj milá a sympatická, tak ste na správnej adrese:)..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Do skorého čítania:)..

Barbora Holbíková

Barbora Holbíková

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou FMK UCM, mám 21 rokov a pochádzam zo Serede.. Rada čítam, píšem, chatujem, chodím do múzeí, ale rada chodím so svojou partiou von, piť miešané nápoje a občas aj na disko si zatrsať a zaspievať:)) Možno sa to občas nezdá, ale som skôr introvert s miernymi sklonmi k exhibicionizmu.. viem stvárať veci aj s 0,00%o v krvi.. zväčša som taká ako na fotke:)) Zoznam autorových rubrík:  VzťahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu