reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Holbíková

Barbora Holbíková

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou FMK UCM, mám 21 rokov a pochádzam zo Serede.. Rada čítam, píšem, chatujem, chodím do múzeí, ale rada chodím so svojou partiou von, piť miešané nápoje a občas aj na disko si zatrsať a zaspievať:)) Možno sa to občas nezdá, ale som skôr introvert s miernymi sklonmi k exhibicionizmu.. viem stvárať veci aj s 0,00%o v krvi.. zväčša som taká ako na fotke:)) Zoznam autorových rubrík:  VzťahySúkromnéNezaradené

reklama

Vzťahy

Dlhé single-bytie alebo o tom, ako optimista sa stáva pesimistom..

Barbora Holbíková

Dlhé single-bytie alebo o tom, ako optimista sa stáva pesimistom..

V piatok večer sa prechádzam našim malomestom, relatívne spokojná so svojim novým účesom a v tom zbadám vystupovať z auta svojho známeho. Usmievam sa na neho, prichystaná ho pozdraviť a zastaviť, keď som v tom zbadala, že pobozkal svoju novú babenku, o ktorej som nevedela. Úsmev vystriedal výraz prekvapenia, pretože podobne ako ja, bol dlho single. A teraz toto.. Samozrejme, že mi to nedalo a ja som ho pristavila na kus reči a povypytovala sa na jeho nový objav. Je to fakt skvelý chalan a ja mu spriaznenú dušu prajem, ale vo mne to začalo lomcovať. Trocha závisti, sklamania a, neuveriteľné, ale predsa, aj trocha pocit menejcennosti. Môj okruh známych-single sa opäť zúžil.

  • 29. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 575x
  • 91
O nepísaných pravidlách medzi pohlaviami..

Barbora Holbíková

O nepísaných pravidlách medzi pohlaviami..

.. aj baby to majú ťažké..

  • 8. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 101x
  • 26
Prečo sa muži boja nežností?

Barbora Holbíková

Prečo sa muži boja nežností?

.. a to za istých okolností..

  • 24. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 34
Prepáč mi to a ja ti odpustím..

Barbora Holbíková

Prepáč mi to a ja ti odpustím..

Bol si môj Prvý chlapec a veľmi som ťa ľúbila. Boli sme spolu dva roky a za ten čas sme toho spolu veľa zažili. Napriek tomu si aj dnes spomeniem na kopu vecí, ktoré sme chceli uskutočniť a nestihli sme. A teraz som ťa po rokoch znova videla...

  • 17. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 847x
  • 10
Prvý, Ekonóm, Sebec a Sexoš - The Ex..

Barbora Holbíková

Prvý, Ekonóm, Sebec a Sexoš - The Ex..

Dnes som opäť čítala články blogerov a natrafila som na jeden, kde sa popisovalo, ako najrýchlejšie zabudnúť na svoju veľkú lásku. Tak som zalovila v pamäti, keďže môj posledný rozchod sa konal koncom februára, že ako som ja vlastne zvládala rozchody s osobami, na ktorých mi záležalo a aký mám s nimi teraz vzťah. Po celkovej úvahe som dospela k názoru, že môžem byť celkom spokojná:). Veď.. Posúďte sami:).

  • 3. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 883x
  • 30
reklama
SkryťZatvoriť reklamu