reklama

Je výzor naozaj taký dôležitý?

A prečo, keď je našou súčasťou, je tak zatracovaný a ľudia, ktorí dbajú o svoj zovňajšok a hodnotia druhých podľa toho, sú považovaní za povrchných?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)

Mnoho ľudí mi povedalo, že som sa celkom rodičom vydarila. Myslia tým môj zovňajšok. S faktom, že ma druhí považujú za peknú som vyrastala 20rokov. Pravda, nebola by som ženou, ak by som z času na čas nezapochybovala, že som pekná. Ale zväčša som si vedomá toho, že pekná som (no však narcis). Nemá zmysel, aby som tvrdila, že nenosím s radosťou značkové veci a že si ich aj doprajem. Každý, kto ma pozná, alebo ma videl, si všimol, že niektoré moje veci nosia nejakú známu značku. Som ale preto povrchná?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Raz som išla domov, svietilo slnko a mala som na nose slnečné okuliare, kde po bokoch bolo jasne vidieť, z akej dielne pochádzajú. Navyše sú aj moderné, teda také muchové:). Išla som oproti dvom babám, ktoré nevyzerali najvľúdnejšie v tom momente a dosť na mňa zazerali. Keď ma prešli, počula som za sebou ako ma polohlasne oslovili; "P*ča!" S hrôzou som upalovala domov. Keďže tie kočky nepoznám a sú evidentne mladšie odo mňa, nemáme medzi sebou nejaký nevyriešený konflikt. Najpravdepodobnejšia príčina, prečo ma tak oslovili, boli moje okuliare. V malomeste sa niekedy neoplatí vyčnievať z davu, tu si niektorí závidia aj kvalitu vlasov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na jednom nemenovanom portály, ktorý bol spočiatku myslený len pre Bratislavčanov a ich diskobary a puby (len aby nedošlo ku konfliktom, táto pasáž nemá súvis s článkami, ktoré charakterizujú Bratislavčanov, s ktorými sa na smečku vrece roztrhlo), sa pravidelne v diskusii pri fotke, na ktorej je nejaká pipenka, od hlavy až po päty (niekedy veľmi prehnane) vyfintená, vyskytujú zhanobujúce hlášky, ktoré by sa mňa osobne dotkli. Ak sa tam vyskytne fotka, na ktorej je dievča v práve nie šťastnom uhle, alebo má nebodaj asymetrickú tvár, alebo má tie najposlednejšie veci, alebo má cez pás 100cm, tak niekedy sa musím pozastaviť nad inteligenciou užívateľov toho portálu. No keby ste to videli, niektoré tie reakcie, tak by ste žasli, koľko vie jeden človek chrstnúť zloby a posmechu na druhého.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O čo mi ide? Ja tiež patrím k ľuďom, ktorí si zakladajú na svojom zovňajšku, ktorí si radi kupujú značkové veci (hoci viem, že platím za značku a nie za oblečenie), ale nechcem byť hádzaná do jedného vreca s tými, ktorí to absolútne preháňajú, ktorí sú neskutočné zlí a necitliví k druhým a svojimi hláškami robia druhým mindráky. A nielen ja som taká, ale aj iní ľudia, iné babenky. A vyprosujem si, aby ma niekto nazýval "p*čou" za to, že mám značkové okuliare! Alebo že som strašne povrchná a zato aj hlúpa krava (sliepka,...), ktorá je pomätená a nevie, ktoré sú skutočné hodnoty tohto bytia! Predstavte si, že viem, a že sú aj správne umiestnené na mojom rebríčku hodnôt.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak si niekto myslí, že o čom tu zas tá sliepka točí, tak vedzte, že za výzor niektorí mladí ľudia trpia anorexiou, bulímiou, alebo sú dokonca šikanovaní, ak majú otrasné oblečenie, alebo, dokonca, že ho majú lepšie ako zbytok. Netreba podceňovať svoj výzor, veď s ním prichádzame ako s prvým do styku, na druhej strane mu neprikladať takú hodnotu, že ľudskosť, tolerancia a láska sú niekde na chvoste rebríčka...

Barbora Holbíková

Barbora Holbíková

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou FMK UCM, mám 21 rokov a pochádzam zo Serede.. Rada čítam, píšem, chatujem, chodím do múzeí, ale rada chodím so svojou partiou von, piť miešané nápoje a občas aj na disko si zatrsať a zaspievať:)) Možno sa to občas nezdá, ale som skôr introvert s miernymi sklonmi k exhibicionizmu.. viem stvárať veci aj s 0,00%o v krvi.. zväčša som taká ako na fotke:)) Zoznam autorových rubrík:  VzťahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu